Gaat deze impatiens opnieuw bloeien?

Ik had in twee potten deze grootbloemige impatiens gezet. Nu zijn ze allemaal uitgebloeid. Gaat deze nog opnieuw bloeien, of kan ik ze beter door iets anders vervangen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
2.9K

Het beste antwoord

Het grootbloemige vlijtig liesje is wat meer gevoeliger voor slecht en donker weer, hij stopt dan met groeien en bloeien.
Geef regelmatig mest dan zal het met beter weer opnieuw gaan groeien en bloeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het goed is bloeit het vlijtig liesje het hele jaar door.
Vergeet niet om de uitgebloeide bloemen regelmatig te verwijderen en wekelijks plantenvoeding te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt proberen de uitgebloeide bloemen eruit te knippen, en alle kans dat ze dan nog eens gaan beginnen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zitten helemaal geen uitgebloeide bloemen meer in. Dus... what to do?
Rieneke1
13 jaar geleden
heb je wel steeds de uitgebloeide bloemen weggehaald?
je zou kunstmest kunnen geven als je dat al niet doet, en het even aankijken.
ik had hier laatst ook een plant die aan het eind van z'n latijn leek, maar die leefde weer op.
weggooien kan altijd nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat had ik niet gedaan, helaas. Ik probeer het nog even met wat mest. Dank.
Het is de New Guinee die de hele zomer volop zou moeten bloeien. Geef ze wat mest en water, maar geef vooral de moed niet op. Eigenlijk is het een makkelijke plant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met regelmatig mest te geven,
heeft je plant een bloeiend leven.