Van wat voor een materiaal is het springdoek van een trampoline gemaakt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
5.4K

Antwoorden (3)

de betere trampolines zijn van PERMATRON gemaakt.

wat is permatron;

Permatron is een industrieel weefsel polypropyleen gemaakt door Baycor Corporation en is speciaal ontworpen voor rebounders , trampolines en een zwembaden. Polypropyleen is bestand tegen ultraviolette stralen, niet breken als andere veelgebruikte stoffen in geïmporteerde rebounders zoals canvas , nylon of plastic , en laat geen vocht absorptie. Polypropyleen is geschikt voor zowel binnen als buiten gebruik en is bestand tegen weersomstandigheden zoals neerslag en zonlicht. Elke vezel is geplaatst onder bijna 200 ton van de druk in een 1600 graden olievat bad resulteert in een zachte textuur van het oppervlak .

Polypropyleen is flexibel, maar werkt niet strekken . Het biedt een stevige en stabiele ondergrond , terwijl de resterende springen soepel genoeg om gewrichten kussen en een minimaal effect te verstrekken. Het is niet permanent te verhogen of te vouwen en altijd behoudt zijn oorspronkelijke vlakke ondergrond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is van springdoek gemaakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
Als je zo`n springdoek van de brandweer bedoelt, dan klopt dit niet. Dit is nl gemaakt van een stug soort doek dat niet meeveert, is dus niet flexibel maar erg stijf en stevig. Je wilt toch niet dat een springer gaat stuiteren!
Een springdoek van een trampoline is gemaakt van 100%
polypropyleen. Een hele sterke vezel.
amc