welke eenjarige planten kan ik nu nog planten en bloeien nog in de herfst

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
1.6K

Antwoorden (5)

Alle eenjarige planten kan je nu nog planten, alleen de keuze wordt wel minder.
Bijna alle soorten zullen dan tot aan de eerste nachtvorst bloeien en dat is hoop ik nog heel ver weg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk sowieso paprikaplanten en de wonderboom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat er nog te koop is aan eenjarigen kun je nog planten. Dus op naar de bloemencentra's en lekker uitzoeken wat je leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandaag kalanchoës gekocht. Goedkoop en lekker fleurig. Zeker tot aan de herfst lekker knal in de tuin. Zet lekker overal tussen en bij, flink veel bij elkaar, staat echt zomers!
Ik zag ook al weer chrysanten, dat begint dus ook al.
Kijk gewoon wat er bloeit en wat nog volop in de knop zit en geen gele bladeren heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nagenoeg alle eenjarige die nog te krijgen zijn kun je nog planten. Afrikaantjes,-lobelia's,-vlijtige liesjes, enz. enz. ze
bloeien allemaal tot aan de eerste nachtvorst.