Wat is een goede electrische grasmaaier?

Voor mijn man wil een grasmaaier kopen. Ik vind ze allemaal wel erg duur. Weet iemand wat het beste(goedkopere) merk is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Wolf heeft vaak aanbiedingen bij de diverse tuincentra. Een degelijke Duitse machine die ikzelf al 10 jaar heb. Dacht vorige maand dat hij de geest gegeven had dus een nieuwe Wolf gekocht van rond de Euro 90,00. Later bleek dat alleen het snoer beschadigd was dus ik heb de machine weer terug gebracht. (Was geen punt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

We hebben zelf een Gardena gekocht, welke het goedkoopste was bij de bouwmarkt. Flymo hoo rik ook goede berichten over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben een 2de hands gekocht op Marktplaats voor € 75.00 en hebben hem nu voor het 2de seizoen en hij doet het als een tierelier.
Het merk is Honda, maar dat maakt misschien wel niet uit, op MP zijn ze genoeg en altijd goedkoper dan in de winkel.