Tuinsteker brandt overdag in plaats van in het donker, hoe verhelp ik dat?

Na een winterstop heb ik mijn tuinsteker weer in de tuin geplaatst.
Nu blijkt hij overdag te branden in plaats van als het donker is. Wat kan ik daaraan doen?

10 maanden geleden
in: Tuin
1.6K
Amadea
10 maanden geleden
Wat voor een, van Action of kwaliteit? Met een handleiding erbij?

Antwoorden (1)

Waarom gaan zonnelampen soms overdag aan? Er zijn 5 hoofdredenen waarom zonnelampen aangaan terwijl de zon schijnt: defecte lichtsensoren, onvoldoende daglicht, vuile zonnepanelen, defecte kabels of beschadigde batterijen en binnendringend water of vocht.
Lees de rest bij de link...

Bij mij was het vaak vocht wat in roest eindige alsmede de sensor die verwerkt zit in de zonnecel en eigenlijk niet te vervangen is en vergelijkt met een nieuw te kopen exemplaar.
Ledkoning geeft 2 jaar garantie en je hoeft maar te bellen in die garantietijd en sturen ze een nieuwe toe
Verwijderde gebruiker
10 maanden geleden