Trekt de kleur van doorgezaagde stapelblokken nog bij of ligt dit blok zo verkeerd?

Momenteel wordt mijn tuin voorzien van een verhoogde border van antraciet stapelblokken. Nu zie ik ineens dat aan de zijkant 1 stapelblok is doorgezaagd (slijptol) en de 'slechte' kant in het zicht is gelegd. Dit ziet er niet uit want deze 'binnenkant' is licht grijs. Trekt dit nog weg of hebben ze gewoon een fout gemaakt??

Picture for question
2 jaar geleden
in: Tuin
1.9K
paulus811
2 jaar geleden
Het is toch een kleine moeite voor ze om het blok met de zaagkant naar binnen te leggen? Dit is prutswerk. En het is ook nog eens te kort gezaagd.
MissB
2 jaar geleden
Alles is al gelijmd....
Het stukje tekort zie je niet omdat de grond tot daar komt.
Hij zei: 'ik neem wel iets mee van het werk'.
Wat dan? Verf??
paulus811
2 jaar geleden
Uiteindelijk doet het er allemaal niet toe wat je hier als antwoorden en reacties krijgt, belangrijkste is dat jij tevreden bent. En door de vragen te stellen lijkt dat van niet. Je moet eisen dat alles in orde komt zodat jij van je nieuwe tuin kunt genieten. Wij hoeven er niet in te zitten en het te betalen, jij wel.

Antwoorden (1)

Nee dat trek niet weg laat ze maar eens terug komen. Het gezaagde blok is eens tekort.