Hoe zet men bordjes "niet op het gras lopen" op het gazon?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Tuin
2.6K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
open ook even een vraag waarom er wel met een grasmaaier overheen mag worden gereden en er niet op gelopen mag worden...

Het beste antwoord

Met een helikopter natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

vanaf de rand van het grasveld; zodat je net niet op het gras staat en dan slaan ze het bordje in het gras.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Regels zijn voor het volk, niet voor de mensen die gezag vertegenwoordigen.

De politie-auto die snelheidsovertreder wil bekeuren, die rijdt zelf nog harder om die in te halen.

De parkeerpolitie parkeert zelf midden op de weg waar stopverbod geldt, om jou te controleren of jij te lang in de parkeerhaven staat te parkeren.

De rechter spreekt recht met kromme argumenten.

De politie luistert af op illegale wijze om te weten te komen of jij naar anderen luistert.

De hoofdcommissaris van Politie parkeert zijn auto midden op het trottoir en elke diender weet dat en krijgt een standje als hij zijn boekje trekt.

Dus heel simpel: Regels zijn voor het volk, niet voor de mensen die gezag vertegenwoordigen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Juist: "Regels zijn voor het volk, niet voor de mensen die gezag vertegenwoordigen"

Net als PVDA burgermeester Wolfsen, die met tameloze en druipende arrogantie regels aan z'n laars lapt.

Ik heb trouwens jaren bij de plantsoenendienst gewerkt. Deze bordjes worden 'geworpen', ze zijn voorzien van een scherpe punt aan de onderkant. Het vergt enige oefening, maar werkt prima!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De bordjes staan vaak al aan de rand, als je ze in het midden zet moet je vaak het gras op lopen om ze te kunnen lezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
stomme vraag, ze lopen het grasveld op en plaatsen daar het bordje. Kon je daar zelf niet op komen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou Kempo. Ik hoop dat je trots bent op je antwoord. Niet iedereen zal zo slim zijn als jij. Ik hoop dat de moderators dit antwoord van jouw verwijderen.
Want blijkbaar heb je geen respect voor mijn vraag!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
neem het niet te serieus hoor... Niet als vraag en niet als antwoord...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
klopt helemaal ingrid, en wat mij betreft heb je bewezen dat domme vragen wel degelijk bestaan. Verder zal je een prima mens zijn, dat wil ik best aannemen.
Die bordjes worden doorgaans voor het inzaaien in het perkje geplaatst.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Leuke vraag:)

Waarom iedereen er zo serieus op ingaat weet ik ook niet. Het is een situatie wat zichzelf tegenspreekt en dat is wel grappig.

Net als dat er soms bordjes langs de kant van de weg staan met "zachte berm". Horen die paaltjes niet weg te zakken in de modder?

Dit laatste heeft Herman Finkers in een show van hem gezegd. Als je hier van houdt, moet je zijn oeuvre maar eens kijken. Krijg je geen spijt van:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
thanks het was ook grappig bedoeld maar iedereen gaat er te serieus mee om. Geeft me wel een beeld wat voor soort mensen hier op deze website komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er wordt hier trouwens wel met negatieve duimpjes gestrooid zeg...
Dit gebeurt in de meeste gevallen met een lichte kraan waarin een persoon in een speciaal harnas hangt, dat ook gebruikt wordt bij reddingsoperaties en men op een hoogte van 20 cm met veel behendigheid laat dalen tot op grasspriethoogte. Deze persoon is verantwoordelijk voor het planten van het inox paaltje tot op een diepte van twintig cm. De juiste plaatsing gebeurt na zorgvuldig bodemonderzoek en gps -localisatie met behulp van google lawn-views door beëdigde landmeters. De hele operatie neemt ongeveer een halve dag in beslag per paaltje, inclusief veiligheidsperimeter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
terecht en met excuses aan de dierenorganisatie gaia.
Totdat het paaltje geplaatst is, mag de gazonbeheerder nog vrolijk over het gras lopen. Na plaatsing springt hij terug van het gazon af op de stoep. Het zweet staat hem dan in de bilnaad, maar meestal lukt het op zo'n manier dat het gazon netjes intact blijft. Je moet het maar kunnen en durven!