wie weet welke bloem dit is?

Ik heb hem in de tuin staan, maar ik weet niet wat het is.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Dat zou een Anemone nemerosa kunnen zijn, de Nederlandse naam daarvoor is bosanemoon.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oke! Bedankt!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geef toe dat hij erg veel lijkt op de bosanemoon, maar de bosanemoon is een knol gewasje en deze anemoon heeft wortelstokken en woekert flink.
De juiste naam ben ik even kwijt.
Ook zijn blad is anders, lijkt veel op een Geranium blad, dat heeft de bosanemoon ook niet.