Welke groente ,bloemen of planten kunnen heel goed in de schaduw?

Op onze volkstuin hebben wij een ruimte waar bijna helemaal geen zon is maar die wij wel willen benutten ,heeft iemand leuke tip voor groente ,planten of bloemen?
De ruimte is 2 bij 1 meter.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

op dat plekje zullen een paar mooie hosta's zich wel thuisvoelen.
kijk wel uit, slakken zijn er gek op!
Rieneke1
13 jaar geleden
Varens vinden het geweldig in de schaduw.
En voor meer keuze zie de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet er 3 rabarberplanten neer en je ruimte is vol.
Het zijn mooie en makkelijke planten die nooit ziek zijn en uitstekend in de schaduw kunnen groeien.