warom piept mijn trampoliene

ik heb mijn trampoliene pas 2 dagen en hij piept als een gek wat kan ik er aan doen???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
7.9K

Antwoorden (5)

misschien kun je proberen om wat siliconespray op de veren te spuiten
het kan ook zijn dat je buizen door het springen over elkaar schuiven dit kun je voorkomen door een gaatje erdoorheen te boren en er een bout met een moer door te doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De trampoline is opgehangen met metalen veren.
In de veren zit ook een metalen uitslagbegrenzer, deze loopt aan binnen in de veer. Spuit ze in met teflonspray.
14 jaar geleden
naar de leverancier terug gaan en zeggen dat het product niet aan de verwachtingen voldoet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spray op de veren spuiten helpt maat kort, omdat spray naar een aantal weken is weggeregend. Je kun beter vaseline of kogellagervet op de plaatsen smeren waar de veer in het gat van de buis zit. Dat houdt een stuk langer. Ik smeer mijn trampoline eens per jaar.

Terugbrengen heeft geen zin. Piepen doen ze allemaal, is het niet direct dan na korte tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vet is altijd beter dan Spray's, het is wel wat werk om het aan te brengen, en ja als de kinderen er met de kleren opvallen dan wordt het wassen...