Welke boom is dit?

Via Marktplaats een boom gekocht, maar eigenlijk geen idee welke boom het is. Wie o wie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
fremar
9 jaar geleden
Heb je geen foto van het blad?
fremar
9 jaar geleden
doet mij wat aan een jonge esdoorn denken maar ben helemaal niet zeker...
amc
9 jaar geleden
Het stammetje ziet er op de foto erg licht uit. Het zou een jonge berk kunnen zijn...........een macrofoto van het blad zou helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een foto van het blad toegevoegd, wellicht geeft dat meer duidelijkheid?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze Hibiscus moet je wel fors terug snoeien, zeker de helft van de takken moeten er af, ondanks dat snoeien zal hij uitstekend bloeien dit jaar
Snoei je niet, dan heeft hij het van de zomer heel erg moeilijk, omdat het al aan de late kant is hem te verplanten.

Antwoorden (1)

Het is een Hibiscus Syriacus lijkt het. Gaat nog bloeien van juni tot oktober ongeveer. Ze zijn er in verschillende kleuren, paars, roze en wit/rood.

http://www.neerlandstuin.nl/struiken/hibiscus.html