Hoe is mijn terras gesitueerd?

Beste mensen,

Ik wil een appartement kopen en zou eigenlijk dezelfde stand willen wat zonnigheid betreft. Ik bedoel het huurappartement waar ik nu woon.

In de ochtend komt de zon al in de kamer dus dat is het oosten. Dat weet ik.

De zon blijft op dit moment tot een uur of drie de kamer in schijnen. (later in de zomer volgens mij wat langer, maar ik weet niet meer precies hoe lang.

Is het terras dan oost-zuid? Of kan het ook oost zuid west zijn? Ik vind dit een zeer prettige ligging, omdat het nooit te heet word in huis met het zonnescherm er bij

Ik heb geen idee hoe dat zit. Wie weet dat wel?

vr gr Gonna

9 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zuid-oost.
zie google maps / earth en je weet het zeker.
gonna
9 jaar geleden
dank je wel voor de moeite vr gr Gonna

Het beste antwoord

ja zuid-oost is dan goed.
In de zomer zal dat overdag niet veel verschillen met nu, wel gaat de zon iets meer naar het noord-oosten op en iets meer naar het noord westen onder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gonna
9 jaar geleden
Dank je wel voor de moeite vr gr Gonna