Waar koop je grote witte stenen?

Ik ben op zoek naar witte stenen, ongeveer het formaat van wat je op het plaatje kunt zien.

Ik heb al op internet gezocht maar kon niet iets vinden. Weet iemand misschien een site? In de winkels hebben ze het nu ook niet omdat het seizoensgericht is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
3.3K
Ritsuka
9 jaar geleden
Bij de tuinwinkel hebben ze dit
flyingcrow
9 jaar geleden
Klopt,daar heb ik er veel zien liggen.

Het beste antwoord

Deze bijvoorbeeld:

- https://www.praxis.nl/tuin-kerst/bestrating/grind/siergrind-carrara-wit-20kg/5100904

Mocht dit niet zijn wat je zoekt; je hebt bij de Intratuin / Praxis / Hornbach of gewoon kluswinkels in de buurt vaak een afdeling ''tuin''. Hier vind je vaak al snel de goede grind stenen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze zijn te klein, ik kom inderdaad heel veel soorten stenen tegen maar niet zulke grote. Wel heel erg bedankt voor het kijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen probleem!

Andere antwoorden (2)

Als je een hornbach in de buurt heb, moet je daar eens binnen lopen.
Je kan ze in zakken kopen.
burgos
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zulke grote stenen kom ik niet tegen. De kleintjes wel. Misschien dat ze er in een ander seizoen zijn?
Vraag in een tuincentrum naar Carrara stenen, dat zijn witte marmer stenen uit Italië , in veel maten verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toevallig wilde ik hetzelfde antwoord geven,nou ja wat betreft een tuincentrum want dat het Carrara stenen zijn dat wist ik niet ;-) Plus