Dit vogeltje vloog tegen het raam.Welke vogel is dit? ca.11,5 cm lang

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
1.4K

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan best wel een jong roodborstje zijn, dat klinkt heel raar, maar een jong roodborstje heeft een grijs borstje. Dus welke kleur heeft de borst?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jonge roodborstjes die nog geen oranje borst hebben, zijn zwaar gespikkeld. Die is het dus zeker niet.