Mag je een grote tent (yurt) het hele jaar in je achtertuin laten staan?

de tuin ligt in een wijk met beschermd stadsaangezicht

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

Ja hoor, als die Yurt niet meer dan 3 meter hoog is, dan zie ik niet in dat het niet mag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ook echt gaat 'wonen' in die Yurd, dan kan het zijn dat de gemeente moeilijk gaat doen. Het verschilt namelijk per gemeente.

Er zijn mensen die in een Yurd wonen, maar die zetten het op een boerenerf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij bij klachten aannemelijk kunt maken dat het geen vaste overkapping van je tuin is zou het wettelijk mogen. Als de buren echter veel gaan klagen....