waar koop ik een rol gaas van 5x5 cm?Alle bouwmarkten al afgeweest..

Toegevoegd na 13 minuten:
Gaas moet wel vierkant zijn.

Toegevoegd na 21 minuten:
De mazen moeten 5x5 cm. zijn en breedte 1 meter hoog zijn
We hebben een grote rol van iemand gekregen maar hij heeft deze ook weer gekregen en weet niet meer van wie of welk bedrijf.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat is wel erg klein 5 bij 5 cm, bedoel je 5 x 5 meter ?
paulus811
9 jaar geleden
of een maasgrootte van 5x5
Ritsuka
9 jaar geleden
5x5 is een vierkant
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zoeken op 50mm.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je een foto, of een plaatje wat erop lijkt met andere afmetingen?
Is het (groen) geplastificeerd of gegalvaniseerd (grijs metaalkleur), of ?
Is het in elkaar gedraaid zoals de link in mijn antwoord of gelast?
Anders blijft het gokken
Ivana
9 jaar geleden
Hier een soort van...
http://www.giga-gaas.nl/dassen/nertsengaas/dassengaas-nertsengaas-rol-25m/100cm-verzinkt-254x508mm

Antwoorden (2)

Op internet.

zoiets:

http://www.btndehaas.nl/land-vee-agrarisch/afrasteringsartikelen/gaas-hekwerken/kippengaas-zeskantgaas-50-cm-x-50-m-50-mm-mazen

ze hebben meerdere formaten (zie bron)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een goede ijzerwaren winkel zoals enorm.