Zijn dit houtwormen?

In onze tuin staat een houten tafel, we op gemerkt dat er allemaal kleine beestje onder zitten. Als we de tafel omdraaien gaan de kleine beestjes aan de andere kant van de tafel zitten, het lijkt alsof ze de schaduw zoeken.

Wat voor beestje zijn het en wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

nee hoor dit zijn een soort motjes.
Houtwormen zijn de larven van kleine kevertjes en die boren gaatjes in het hout.
Ze komen hoofdzakelijk binnen in huis voor, vooral in zolders, vloeren en antiek.

Toegevoegd na 1 minuut:
De motjes op je tafel zijn daar tijdelijk, je kan ze met water er af spuiten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt