Hoeveel grassprieten zijn er gemiddeld in een grasveld van 1 vierkante meter?

Ik doe een onderzoek naar grassoorten. Onderzoek m.b.t. dichtheid, kwaliteit, verzorging, et cetera.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
12.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er onderzoek naar doet weet je dus dat dit heel erg afhankelijk is van de dichtheid, bodem, verzoring et cetera, dus dat je niets hebt aan een antwoord. Waarom wil je dit weten?

Het beste antwoord

Dit is een vraag waar niemand antwoord op kan geven. Het aantal grassprieten is afhankelijk van de vruchtbaarheid van de bodem en de plaats.
Bij mij was het gras van zeer slechte kwaliteit en dus dun. Je zou ze bij wijze van spreken kunnen tellen. En omdat ik toen in een nieuwbouwwoning woonde was iedere tuin gezegend met een slecht grasveld.

Het antwoord op je vraag ga je dus nooit kunnen krijgen, gewoonweg omdat er teveel verschillende factoren aanwezig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt. Ik zal het zelf uitzoeken!