Buurman heeft betonnen barbeque pal tegen onze nieuwe schutting geplaatst. Mag dat?

Voorheen hadden we hoge planten ter afscheiding (die hij ook al een keer per ongeluk tijdens bbq in brand heeft laten vliegen), nu hebben we een houten schutting. Bestaan er richtlijnen hoever een bbq van de schutting af moet staan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
4K

Het beste antwoord

Zolang zijn BBQ niet hoger is dan 1.80 cm mag dat.
Als door zijn schuld de nieuwe schutting vlam vat moet hij de schade betalen.
Laat hij maar rekening houden met de wind, zodat jij de ramen kunt sluiten als de wind jouw kant op is.
Ivana
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Onze buren waarschuwen even. Ieder zijn plezier is hier de leus.