Ik heb in de tuin ardenner split(klein geel grint) maar het is nu vies grijs en ik kan het niet meer geel krijgen wie heeft er een idee?

Heb het al eens geprobeerd met schoonmaak azijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

het grid in een emmer doen daar gooit u warm water met soda of gloor in en laat een nacht staan en daarna met de water afspuiten

in plaats van een emmer kunt u ook een betonmolen nemen

als u met de hoge druk spuit op het grind gaat spuiten hou rekening met rondvliegende steentjes.
zet dus een veiligheids bril op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bijna altijd wel helpt, huur of leen een betonmolen en gooi een paar emmers van het split in de molen, gooi er een emmer water bij en een halve emmer scherp zand (metselzand), laat nu de molen een half uurtje draaien, haal de split uit de molen en spoel het zand er tussen uit.Het schone grit kan nu weer terug de tuin in.