Bij deze sierkers komt het nog al een voor, dat een gedeelte van de stam afsterft.
Soms zelfs van de voet van de boom, tot meters hoog naar de top.
Vaak is het wel een derde van de stam, of zelfs meer, terwijl de rest er om heen nog in leven is, zodat je aan het groen zelf niets kan zien.
Op dit dode hout, kunnen schimmels/ paddenstoel zich ontwikkelen.
Zo te zien is dat ook bij jouw het geval.
Haal er maar een af, of een deel en bekijk het en ruik er aan.
De geur moet muf zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Kan het kwaad? Ik bedoel, loopt de boom gevaar?