Nieuwe schutting plaatsen wat moet ik betalen?

Heb nieuwe buren niets mis mee en moet echt vervangen worden.
Hebben het erover gehad en wil
wel mee betalen .
Andere buurman plaatst het en allemaal meehelpen wat en hoe moet je de kosten delen?
zij zorgen dat de oude word verwijdert .
wil helpen en natuurlijk delen we de kosten .
Maar ja hoeveel.
wil het wel netjes doen.
BVD

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat de buurman dit wil en jullie mee helpen,zou ik niet meer dan de helft betalen als je er zelf ook plezier van hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De helft is logisch.
Weghalen kost alleen stortkosten, ook daar de helft van lijkt me logisch. Of mis ik een probleem in de vraag?

Het beste antwoord

Ten eerste waar staat de schutting nu en straks . Stond hij tot voorkort op de een of de ander z'n grond ? Die moet het , weg halen formeel gezegd betalen . Staat de schutting netjes nu en straks op de erfscheiding dan is ieders de helft heel gebruikelijk . Maar dan moet je ook wel wat zeggen schap hebben over wat er komt te staan . Bespreek het optijd met je buur om problemen te voorkomen .