waar kan ik keien kopen?

voor de randafwerking van de vijver wil ik keien gebruiken op het internet kan ik geen site vinden waar dit besteld kan worden, weet iemand een website waar dit kan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
3.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De meeste tuincentra hebben wel keien in de verkoop, ze zijn te zwaar om te verzenden, daarom zal je ze niet op het internet kunnen vinden. Ga eens naar een tuincentrum bij je in de buurt, misschien bezorgen zij ook wel.
ronron1212
10 jaar geleden
Die kun je kopen bij Hornbach daar hebben ze er genoeg vaak ook bij intratuin.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Keien koop je op ieder tuincentrum en de meeste tuinwinkels.
Maar ook bij bijna iedere natuursteenhandel.
Maar ook vaak op marktplaats ( goedkoop) Toegevoegd na 7 minuten:
ga je op internet zoeken, zoek dan ook bij natuursteenhandel.
Maar er zal een probleem zijn, dat is de hoeveelheid.
Ik neem aan dat je geen 10 ton keien nodig hebt.
Maar voor b.v. 200 kg ( 3 kruiwagens vol) zal geen internet bedrijf bij je bezorgen, of je moet heel veel bezorgkosten betalen.
En waar woon je?
In Zuid Limburg zitten verschillende natuursteenhandelaren, met o.a. maaskeien, maar woon je in Noord Holland, dan snap je wel dat ze een paar honderd kg, niet komen brengen.
Mogelijk wel een halve vracht+ toeslag.
Vrijwel alle groothandelaren in natuursteen leveren niet aan particulieren, die leveren aan een tuincentrum en daar kan je terecht voor alle soorten en bezorgen ook meestal.
jc54
10 jaar geleden
Zojuist even rondgekeken. Op marktplaats staan er toch meerdere onder de noemer
"zwerfkeien".
Kijk zelf even wat een beetje bij jou in de buurt is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
online bestellen:
http://www.siergrindhandel.nl/Sierstenen-Rond/Bekijk-alle-producten
Heeft alleen zin als je iets meer dan een paar stenen nodig hebt.

Antwoorden (2)

bij een tuincentrum ,een handel in bestratingsmaterialen ,een bouwmarkt ,en natuurlijk worden dergelijke materiaen ook aangeboden op e- bay marktplaats en andere verkoopsites
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb nog wel een anderhalve kruiwagen aan natuur keien in de kruipruimte van mijn huis in Kampen liggen. Je mag ze voor € 25,00 bij me op komen halen.