Mag je houtopslag in je voortuin hebben?

Ik heb een houtopslag in mijn voortuin van 3 bij 3 meter en 1 meter hoog.
Deze houtopslag wil ik 3 maanden laten liggen.
Mag dat ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb er netjes plastic over gespan en heb er stenen op gedaan. zo dat het met de wind niet klappert of geluid overlast geeft. Mag het ook van de gemeente wat ik heb gedaan?

Het beste antwoord

Op zich mag je je tuin inrichten zoals je zelf wil, maar zoveel hout in je voortuin kan je buren storen, je tuin ziet er misschien onverzorgd uit met al dat hout. Probeer het dus uit het oog te houden, liever in de achtertuin als dat mogelijk is. In de huurwet staat zelfs dat je tuin er verzorgd uit moet zien. Bij een koophuis kan dit bepaald zijn door de vereniging van eigenaren, of dit mag of niet. Hoe dan ook, probeer je buren hiermee niet tot last te zijn. Het mag dus wel, als je tuin er maar verzorgd uitziet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Plus
Het kan zelfs decoratief zijn. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb er netjes plastic over gespan en heb er stenen op gedaan. zo dat het met de wind niet klappert of geluid overlast geeft. Mag het ook van de gemeente wat ik heb gedaan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik neem aan dat dat mag, je kunt voor de zekerheid even bellen, maar ik denk niet dat dat nodig is.