wat moet ik doen als mijn japanse wonderbloem door de regen helemaal plat ligt, en enkele stengels zijn daardoor gebroken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan mag je huilen.
en volgend jaar eerder opbinden. Regenen gaat het altijd wel een keer.

Het beste antwoord

niet veel aan te doen maar de afgebroken stengels kan je het beste zo diep mogelijk afknippen. wij hebben een ring in de plant staan die de takken en bloemen een beetje stevig omhoog houd. dat wil ook nog wel eens helpen