ik heb een nieuwe tuinpoort en nou begint die te zakken, hoe moet ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
1.3K

Antwoorden (1)

Het is te bezien wat je bedoeld met zakken? en hoeveel. Als het over gans de breedte is, kan je vlootjes plaatsen onder het draaipunt van de scharnieren of de poort onderaan inkorten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ze opgemeten. Van Rechtsonder naar links boven is 217 en van linksonder naar rechtsboven is 220. Hij is gezakt aan de klink kant. Ik zag dat de post ook rechtboven iets meer gaapt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De poort afnemen en de post terug positioneren en fixeren. Fixeren hangt af van de uitvoering, is het een paal dan kun je deze tot 1 meter diep in beton(stabilisé) brengen, maar in elk geval een schuine paal aan brengen die bovenaan de post vast zit en onderaan aan een in de grond geslagen paal.