ik krijg drie k2 wietplantjes wat voor licht kan ik het beste gebruiken?

ik lees op verschillende forums dat je 600 Watt HPS lampen moet gebruiken maar dat lijkt mij aardig drastisch
wie kan mij een goedkopere of simpele oplossing geven?

bvd

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (5)

Zolang je alleen voor eigen gebruik wietplantjes hebt staan werkt zonlicht goed genoeg. De oogst zal dan groot genoeg zijn. Als je ze niet voor eigen gebruik hebt staan is het niet toegestaan, dus zal ik je hierop geen antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Potje in de vensterbank.Later naar buiten met die zooi.Iedere investering is weggegooid geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit eens 1 plant gekweekt, daarvoor niets anders dan zonlicht gebruikt. Wiet smaakte verrot maar ik werd wel goed high.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een dierenzaak voor reptielen, een warmte lamp en een plantendaglichtlamp kopen.
Kosten ongeveer samen 50 a 60 euro.
Maar vreten ook veel stroom.
Maar ik raad je aan om geen wiet te gebruiken, is niet goed voor je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wiet op zich is niet gevaarlijker treden namelijk geen blijvende hersen-verandereringen op (psychoses daargelaten). Van alles teveel is slecht voor je dat geldt voor: drugs, alcohol, computer games en zelfs sla!. En dus ook vreemd dat uitgerekend wiet gecriminaliseerd is, want alcohol brengt meer schade met zich mee! Dat alcohol algemeen geaccepteerd word en dat een 12 jarige met zijn verjaardag, kerst, Nieuwjaar ed een glas champagne mag, , dat vind ik kwalijker. Wiet vrij, en de jeugd weer manieren leren. Dat lijkt me een stuk nuttiger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van alles teveel, is inderdaad altijd slecht, en de alcohol, ben ik het ook met je eens.
Maar naar mijn ervaring geeft wiet toch wel wat meer problemen.
Leuk! Wietplantjes voor eigen oogst gaat altijd wel goed hoor, dus maak je niet teveel zorgen over kunstlicht. Als de plantjes het niet naar hun zin hebben gaan ze zelf hun best doen om te overleven. De vensterbank is goed genoeg, en geef ze niet teveel water zodat ze mooiere toppen gaan vormen om je aandacht te trekken ('kijk een hoe mooi ik ben').