Ja, die ligt hier voor me. Indertijd in De Tuinen gekocht, geloof ik.

Dit staat er op:

LindeTree BV
De Slof 48
5107 RJ Dongen
E-mail: info@lindetree.nl
Tel. 0162-310386
Fax: 0162-310830

Nelly Klapwijk
E-mail: nelly.klapwijk@lindetree.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

ik verwacht dat je die in de bibliotheek kan vinden. Ik heb zelf ook eens een nodig gehad voor geluiden bij (home) video.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet wel bijna zeker van wel. Bij 'De Tuinen' hebben ze altijd cd's met dat soort dierengeluiden of oceanen enzo, van die natuurgeluiden. Ik denk dat u het daar wel kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij De Tuinen kun je kijken. Dat is zo'n winkel die allemaal natuurlijke en homeopathische producten verkoopt. Daar hebben ze ook cd's met zeegeluiden dus misschien ook wel vogelgeluiden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sounds of mother nature heet de serie en daar heb je dan vogelgeluiden van maar ook bijvoorbeeld de jungle of de zee.

Verkrijgbaar bij de Tuinen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk hier eens: https://www.birdsounds.nl/index.php?pg=home&lang=nl&jsd=1

Ik maak me sterk dat je daar wel wat kan vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je in de buurt van Zeist woont moet je eens een kijkje nemen in de winkel van de Vogelbescherming, daar hebben ze erg goede CDs. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de CD-serie Vroege Vogelzang misschien iets voor je (zie link).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kunt ze bestellen bij Nico de Haan, daar kun je ook een internetcurcus vogels herkennen doen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vogelbescherming.nl verkoopt de CD's ook online
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze cd is bij de Intratuin te koop. Misschien ook wel bij andere tuincetra's.