Wat voor soort afval zijn zwerfkeien en waar kun je het aanbieden als afval?

Ik wil af van de grote zwerfkeien uit de tuin... Maar hoe/waar/wie kan ik de keien aanbieden als afval?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
4.7K
Ritsuka
10 jaar geleden
probeer marktplaats
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet een advertenie op het bord bij de supermarkt gratis af te halen.
Er zijn altijd wel mensen die ze willen hebben en je hoeft er zelf ook niet mee te sjouwen,
capthavoc
10 jaar geleden
probeer eens op de site "gratis af te halen" wellicht is er iemand die ze juist graag wil hebben ? Bronnen:
- http://gratisaftehalen.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb Marktplaats al geprobeerd, ga wel een kaartje ophangen bij de Supermarkt en heb net een advertentie geplaatst op "Gratis af te halen". Dus nu afwachten maar .....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook gratisoptehalen.nl proberen ;)

Het beste antwoord

Je kunt ze op marktplaats zetten, gratis afhalen en volgens mij zijn ze dan zo weg.
Of je legt ze zichtbaar ergens bij je huis met een bordje "gratis"........
Als ze hier ergens lagen haalde ik ze weg...
succes...