heb een klimplant met wortel en al verwijderd, maar hoe krijg ik de resten op de muur weg?

heb vorig jaar de wortel al verwijderd, maar de resten die op de schutting(steen) zitten zijn nog steeds aanwezig.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
1.3K

Antwoorden (4)

Hogedrukspuit huren en gaan...!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De luchtwortels van een klimplant dringen ín de schutting. Geheel verwijderen zal daarom niet lukken. Onzichtbaar maken kan door de schutting te schilderen.
10 jaar geleden
Dat word een hele klus ikzelf heb een plamuurmes gebruikt en staalborstel .
ging maar monniken werk!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij voorkeur met een harde gewone borstel, verfbrander of goed insmeren met een sopje van biotex en dan borstelen. Een staalborstel gebruiken bij heel hardnekkige resten en als paardemiddel kun je met een hogedrukspuit werken. Maar daarbij moet je goed opletten voor beschadiging van de voegen.