hoe verwijder ik buitenbeits van betonnen tegels?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
19.7K

Het beste antwoord

Net als graffiti, afbijt er op smeren.
Deze ca een kwartier zijn werk laten doen en dan met de hoge druk afspuiten.
Geen vloeistoffen zoals wasbenzine of terpentine gebruiken want dan trekt het alleen maar dieper in de tegels.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou er wasbenzine op sprenkelen en dan de hogedrukspuit erop. Beste is een vuilfrees, maar die zit niet bij iedere hogedruk reiniger.
10 jaar geleden
Met een staalborstel eraf schuren. Kan ook met grof schuurpapier, de tegel zal tijdelijk iets lichter van kleur zijn, maar dat kleurt weer bij.