Ik ben opzoek naar een egelhuisje, kan je deze ook in de winkel kopen?

Voor alle duidelijkheid, op internet staan er genoeg, maar ik koop hem liever in de winkel. Het is een kadootje, dus ook ivm bezorgen.

Ik ben al langs verschillende tuincentra geweest maar geen succes.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Egelhuisjes zijn te koop bij de betere diervoederspecialisten, zoals de Boerenbond.