Spinnencocon veilig verplaatsen, kan dit? zit namelijk op een kastlade, deze moet naar mijn ouders.Cocon is ong een week oud.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Eraf halen en plaatsen op een plek met dezelfde temperatuur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus weer binnenshuis?

Andere antwoorden (3)

Kastlade mee naar buiten de bosjes innemen en met een smeermes in een beweging eraf schrapen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gasbrander erop houden.. Vieze beesten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alles wat je niet opeet hoeft niet dood
de enigste veilige manier is met lade en al verplaatsen en niet te koud laten worden tijdens vervoer.alle andere manieren zullen leiden tot het verloren gaan van het broedsel.misschien doe je er nog een vogel een plezier mee,heeft het toch nog nut.ik zou er ook niet al te krampachtig mee omgaan,als we onze huizen poetsen zullen er af en toe insecten en ander kruipend/vliegend gedierte het loodje leggen.het zij zo.wel goed dat je er over nadenkt.