Welke plant met bloem is dit en welke verzorging?

Plant staat in pot. Moet hij in volle grond en is de plant winterhard? Het enige wat ik ervan weet is dat hij graag klimt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Dat is een sundaville wit. bestaat in verschillende kleuren zoals wit, roze en rood.
Niet winterhard dus tijdig binnen zetten of op zijn minst beschut.
Om de 4 weken geven wij voedingsstaafjes, eentje pet 6cm diameter van de pot. U steekt die tussen de rand en de aarde.
Zeer mooie plant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh! Ik wist niet dat ze ook in rood en roze waren, idd prachtige plant! Hoeveel water in de winter Roger?
Rieneke1
11 jaar geleden
+ het is mij nog niet gelukt ze over te houden, ik vind het geen makkelijke plant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ze ergens buiten beschut in een loods of zo iets staan kan u beter zeer karig water geven, indien ze binnen overwinteren zullen hun bloemen lang blijven en hebben ze eens per week nogal wat water nodig. Nadat ze terug buiten komen kunnen ze er in de eerste weken inderdaad zeer belabberd uitzien, even kortwieken en ze zullen er nadien dubbel en dik dankbaar voor zijn.