wanneer kan/mag je de planten op het balkon nog bemesten?

Toegevoegd na 37 seconden:
Sorry mz voor het laatst bemesten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

Je zou het rond deze tijd voor de laatste keer kunnen doen.
De maand september, kan bij niet te koud weer, voor veel balkonplanten nog best wel een groei en bloemaand zijn.

Toegevoegd na 27 minuten:
En met bemesten denk in dan nu aan b.v. de geranium's,vooral hanggeranium's, fuchsia's, Brugmansia's, petunia's en dus alle planten die nu nog in volle bloei staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
planten met meeldouw zoals de pompoen uitgezonderd
:-P +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja bij mij komt het er nu ook in en die staan nog wel in de kas, het is een normaal verschijnsel, zeker in potten, dan krijg je het nog veel eerder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mag olijfboompje en laveldel ook nog bemest worden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach het zal geen kwaad kunnen, als het maar een organische mest is.
rond deze tijd stop ik met het bemesten van de gewone planten op het balkon.
vruchtdragende planten zoals tomaten kan je blijven bemesten, die kunnen nog wel een extraatje gebruiken.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
p(l)oes 1