wat is de prijs van een tegelzetter/tuin per 1 m³?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.4K

Antwoorden (5)

het licht eraan welk bedrijf je neemt ze hebben allemaal een andere prijs,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal werken ze ook niet s avonds hoor dus dat is geen enkel probleem.
het ligt aan de hoeveelheid werk die ze hebben per m2. voor een zware grote tegel met veel knip/zetwerk berekent men per uur vaak meer dan voor kleine tegels die vrij gemakkelijk snel neer te leggen zijn. bovendien maakt het ook uit of het in beton of in het zand gelegd moet worden. tel ongeveer 40€ per uur en schat zelf in hoeveel m2 hij kan leggen.
tenslotte, een vakman heeft altijd veel werk en is daardoor duurder. hij kan simpelweg nee zeggen (ook in deze tijden). iemand die het niet zo heel druk heeft zal ongetwijfeld goedkoper zijn (maar ja hoe goed / hoe snel is die dan). Ook regionaal maakt het nogal wat verschil
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Reken op tussen de 20 en 30 euro per m2.
11 jaar geleden
Er zijn sites waar je dit soort klusopdrachten kunt aanbieden.
Kort na het plaatsen van je opdracht ontvang je reacties van vakmannen die de klus voor je willen klaren: een bod of een persoonlijk bericht van de vakman.

Deze is het bekendste:
http://www.werkspot.nl/gezocht/klusbedrijf?referrer=SEA&gclid=CMvV65zBvrECFYcntAodiAIAOQ

Tip: (met of zonder werkspot)
Laat minimaal 3 bedrijven of vakmannen een bieding uitbrengen op de opdracht die je wilt laten uitvoeren.

Dan heb je nog "stratenmakerffertes", waar je 5 of 6 stratenmakers uit je eigen regio kan vergelijken..
http://www.stratenmakeroffertes.nl/?gclid=CKy2gqfCvrECFUcKtAodKF4A1g

http://www.multiofferte.nl/bestrating/?gclid=CI-Q-8HCvrECFQRTfAodq38A2w
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb op marktplaats iemand gevonden die het goedkoopst was en hij vraagt 15 á 20 euro per uur. Hij neemt de klus aan voor een prijs (hij denkt b.v. 2 dagen werk), dan kan hij er iets langer over doen maar de prijs blijft zoals afgesproken. Wanneer ik ga uitrekenen hoelang hij ermee bezig is geweest kom ik uit op plm. 17,50 per uur netto.
Ik woon in Apeldoorn dus als je in de buurt woont kan ik hem aanraden via pers.email. Hij levert prima werk en is echt betrouwbaar.