Wij willen een tuinpad aanleggen met grint tegels wij hebben 12vierkante meter de tegels zijn 60.40 Hoeveel gaan er in een vierkante meter?

Hoeveel gaan er dan in 12 vierkante meter?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

Dat zijn er dan 4 1/6 per vierkante meter.
Voor 12 vierkante meter heb je er dus 50 nodig

Toegevoegd na 59 seconden:
12/(0,6*0,4) = 50
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij ook een plusje voor de berekening!
Er gaan er vier in een vierkante meter en dan houd je binnenin een gaatje van 20 bij 20 over. Vul die op met 4 10x10 steentjes en je krijgt een prachtig paadje.

Je hebt dan dus 48 grindtegels nodig en 48 10x10 steentjes (die zijn niet zo duur en in alle kleuren te krijgen). Kijk anders ook even op marktplaats of ze daar gratis zijn.

Als je het alleen met grindtegels wilt doen en het is een pad van 1 meter breed bij 12 vierkante meter dan moet je tegels gaan 'zagen' en dat is niet zo mooi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+je, goeie tip