Hoe stek ik een Campanula?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
4.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt vele soorten campanula. Welke hebt u?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weet ik niet.

Het beste antwoord

STEKKEN SNIJDEN:
Het is goed mogelijk om met een mes stekken te nemen waaraan een stukje wortel zit.
Bijvoorbeeld: Asters, Campanula`s, Lupinen, Chrysanten en Sedums.
In een pot met potgrond verder laten wortelen.
Na een maand kunnen ze weer ingeplant worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie. Ik ga het proberen.

Andere antwoorden (1)

Campanula's laten zich niet makkelijk stekken; beter en makkelijker is het de plant in het najaar te scheuren. Ook zaait de plant zich meestal behoorlijk uit, maar komt dan niet gegarandeerd in dezelfde kleur terug.