de bladeren van mijn vetplant laten los bij aanraken,heb er 2 in 2 potten en bij de ene is er niks aan de hand maar de andere laat zijn blad los?

als ik de plant zou schudden dan bleef er geen blad meer aan zitten en bij de andere wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
17.9K

Antwoorden (2)

Denkelijk ben je te gul geweest met water.Vet planten hebben niet veel nodig,ben bang dat hij in de groene bak terecht komt.
burgos
11 jaar geleden
Als ze een keer te nat hebben gestaan, stoten ze hun blad af.
Zeker een maand geen water geven, misschien dat hij het dan overleeft.
De losse blaadjes kan je op een schoteltje bewaren ( droog) na enkele maanden komen uit de blaadjes, jonge plantjes.