weet iemand wat voor bloemen dit zijn?

heb nodig voor mijn herbarium opdracht

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Ereprijs en aardbei, zelf uitzoeken welke wat is en waarom ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed zo. laat saralove ook zelf nog wat doen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij zijn heel veel scholen nu met dit onderwerp bezig, en sommige scholieren hebben duidelijk uitgelegd gekregen hoe ze dit moeten aanpakken, anderen lijken er maar gewoon op uitgestuurd te zijn zonder veel uitleg.
Kleinzoon van een kennis van me paniekte helemaal, samen met oma en mij hadden we vrijwel alle 30 soorten op naam, kwam ineens de vraag: 'hoe weet je van welke familie deze plant is?' Kleinzoon wist niet eens af van het bestaan van plantenfamilies. Dan doet de leraar het toch niet helemaal goed, vind ik.

Andere antwoorden (1)

Ik dacht ook aan een aardbei, maar er is geen blaadje bij, stuur nog een fotootje , liefst naast een meetlatje en dan krijg je zeker het goede antwoord.