Ik kreeg vandaag (4 mei) een emmer vol bloeiende tulpen met bol. Wat te doen? Bloemen eraf en dan: bollen in de grond zetten of schoonmaken/bewaren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.3K
Frimu2
11 jaar geleden
Een datum bij vandaag zetten is flauw en voegt niets aan de vraag toe. Een beetje tijd om een vraag te stellen nemen kan ook geen kwaad. Maar goed je heb waarschijnlijk iets beters te doen :-) Bovendien zou het in theorie nog kunnen ook, Er is vast een land waar je bij GV kan posten waar het met de tijdzone al 5 mei is ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar heb je het over Frimu?

Het beste antwoord

ik zou eerst gaan genieten van de emmer bloeiende tulpen en daarna kunt u ze in de grond zetten zodat de bol zich weer kan voeden voor het volgend jaar het loof sterft vanzelf af als dat dood is kun je het afknippen en dan komen ze volgend jaar gewoon weer.