ik zoek ideeen voor een goedkope pergola;niet perse van hout

Wil graag op een goedkope manier een pergola zetten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.5K

Het beste antwoord

4 palen in de grond, palen onderling verbinden, waslijn oid er tussen spannen met afstand van ± 12/15 cm. en laten begroeien met een druif.
mooi, leuk en lekker op de koop toe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

pvc-buizen met koppelingen, evt in het onderste gedeelte met zand vullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met betonijzer, flexibel, stevig en makkelijk iets moois van te maken, gewoon binden met stevige ijzerdraad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en met een betonschaar knip je het vrij makkelijk op maat. Er zijn verschillende diktes, ik neem altijd de dunste, buigt wel iets meer door.
Ga wat materiaal zoeken bij een sloophandel daar kun je van alles vinden van hout tot aluminium buizen etc.
En misschien ook nog wel accessoires om het geheel aan te kleden.