bloeit een (laburnum) gouden regen boom ook in de schaduw? vanaf mei/juni komt er meer zon in me voortuin en staat de plant ook vanaf dan in de zon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.2K

Het beste antwoord

Gouden regen is net onkruid,die bloeien overal.
Dus geen enkel probleem waar je hem neerzet.
Ze kunnen wel groot worden, dus hou hem bij met snoeien.
Suc6
burgos
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad even kijken hoe groot hij wordt, en hoe groot je voortuin is.

Andere antwoorden (1)

Zoals je de situatie schetst, zou het wel kunnen.
Koop hem wel in een pot en nooit los!!
Zonder een goede kluit, laat hij zich slecht overzetten.
En wacht met kopen totdat hij in bloei staat, want er zijn ook slecht bloeiende gouden regen in de handel.