zijn er planten die het hele jaar goed.blijven

ik heb in de achtertuin een grote planten die ik wil veranderen. er staan nu een paar soorten conference in, maar die ga ik er dus uithalen. ik wil er iets kleurige.van maken, wat niet te veel onderhoud nodig heeft en niet te duur is...

Toegevoegd na 58 seconden:
planten moet planten zijn..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Er zijn bomen in zeer veel soorten.
Er zijn struiken in een paar duizend soorten.
Er zijn vaste planten in een paar duizend soorten.
Er zijn bladverliezende en wintergoene soorten.
Een tuincentrum heeft alles in voorraad.
Probeer wel eerst vast te stellen welke soort grond er in je tuin is, lang niet alle planten groeien in de kleigrond.
Kijk om je heen in andere tuinen en plantsoenen wat er groeit en wat je mooi vind, met een klein takje ervan, kan je naar een tuincentrum en laat je dat zien.