Ik wil online niet al te dure tuinstoelen kopen. Wat is een betrouwbaar adres?

Het lijkt me ideaal als het thuisbezorgd wordt, maar ik weet niet welke winkels je kunt vertrouwen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.1K

Antwoorden (7)

Leen Bakker, Kwantum, Gamma, Praxis, ik noem maar wat. Maar als je ze thuisbezorgd wilt hebben, ben je altijd veel meer geld kwijt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wehkamp schijnt nu een actie te hebben, 10% korting en morgen in huis..... Zeggen zij dan he!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wehkamp bezorgt inderdaad heel erg snel maar berekent voor dit soort artikelen vaak hoge verzendkosten.
Bij ons in de buurt zit Obelink, dat is nederlands grootst camping winkel. Deze verkopen sinds 2 jr ook online, is gewoon een groot bedrijf.. Hebben heel wat tuinmeubelen staan, tis alleen niet erg goedkoop. Verder hebben wij onze eigen tuinset, een lounche set 3 jr terug gekocht bij de leen bakker. Blokker heeft tegenwoordig ook een groot assortiment, en die verkopen ook online!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Blokker is ook Lee Bakker.
de bekendere winkels zoals genoemd zijn zijn betrouwbaar.

als je twijfels hebt dan even meer info vragen, kijken hoe makkelijk en of je wel contact kan krijgen met het bedrijf, het KvK nagaan, en onder de naam googlen of er ook opvallend veel klachten of bijzonderheden te vinden zijn die je als klant totaal niet aanspreken.

via de link kom je van alles en nog wat tegen, en de antwoorden bevatten ook nuttig tips.

succes, en veel genot gewenst alvast :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, het wordt echt tijd om veel buiten te gaan zitten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yep, het zonnetje laat zich weer zien! ;-))
maak je keus in de winkel test of ie lekker zit, kijk naar de prijs en modelnummer en of ie naar je zin is en dan bestellen via internet dan kun je ook gelijk de prijs vergelijken en je hebt geen gesjouw
12 jaar geleden
Ik weet niet in welk deel van het land je woont, maar als er bij jou in de buurt een winkel in van de firma Cranenbroek, ga daar dan eens kijken en voor een klein prijsje koop je iets moois en ik durf te zeggen dat de service prima is. Dit weet ik uit eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg net een mailing van Blokker binnen dat ze tuinmeubelen tot en met 28 maart gratis bezorgen. Ik heb vaker op de website van Blokker besteld en ben zeer tevreden over de service.

www.blokker.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie er e 30 bezorgkosten (!!!) bij staan.