In onze kruiden zitten kleine, vliegende groene beestjes van plm.3 à 4 mm., wellicht cycades (?) en hoe te bestrijden. Ze zijn niet te vangen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.2K

Antwoorden (2)

Zijn het niet gewoon groene luizen? Bespuiten met een oplossingvan water met wat vloeibare gele/groene zeep helpt meestal wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk heb je de gewone groene cicade (Cicadella viridis) dit kleine beestje richt in ons land eigenlijk geen schade aan, ze leven vooral van de sappen van de grasachtige .
Ze bestrijden is dus niet noodzakelijk.