hoe krijg ik weer water uit mijn grondwaterbron?

ik heb mijn bron na de winter weer aangesloten op mijn hydrofoorpomp nu krijg ik geen water heeft iemand hier een oplossing voor? Pomp is in orde

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

eerst even de pomp met water vullen
dan zal hij het wel gaan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mogelijkheid, dat de bron is opgedroogd, is niet uit te sluiten.
Of het water heeft een andere route gekozen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uw zuigdarm en pomp eens goed volgieten, desnoods meer dan eens en dan zal het wel lukken als uw bron niet opgedroogd is. Normaal moet het grondwater nu hoog genoeg staan, zo niet kan u best eens proberen na een regen periode en dan hopen dat het water terug naar uw zuigbuis gekanaliseerd wordt. Succes.