Graag een kuil. Zet een bakje er middenin. PLaats folie losjes over het gat. Dek de randen af met aarde. Leg een steentje in het midden van het folie, zodat deze midden boven het bakje zit. Nu een dag wachten en er zal water in het bakje zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met drainage; leg leidingen van poreuze bakstenen pijpen aan en laat die uitmonden in een put. Pomp die leeg.