ik wil deze week ong. 2,5 ton stenen vervoeren. Hoe gaat dit het beste in één keer? Omg utrecht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
8.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Maddy, goed bedoeld maar hij wil de hele lading in 1 keer, mag dat ook ipv 1 voor 1?

Antwoorden (5)

Huur een vrachtwagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5 ton stenen krijg je als prive persoon niet mee. Dit is ook voor bestelbusjes een te grote belasting. Het wordt toch een paar keer rijden vrees ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het belangrijkste is dan wat voor rijbewijzen heb je en over wat voor voertuigen kan je beschikken.

Als je rijbewijs BE hebt en de beschikking over een pickup met tandemas aanhanger zou je daar de gehele lading in 1 keer meenemen.

Beschik je over rijbewijs C kan je het doen met een lichte vrachtwagen.

Heb je geen van deze tot je beschikking zou ik een afzetcontainer huren, deze zelf laden en dan naar het losadres laten brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ervaring mee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo?
Als je een C-rijbewijs hebt: huur een kleine vrachtwagen of een aanhanger met dat laadvermogen (mits jouw personenauto deze zware aanhanger mag trekken)
Als je een BE-rijbewijs hebt: huur een zware aanhanger mits je auto deze mag trekken.
Met alleen B-rijbewijs: huur bestelauto, je zult twee maal moeten rijden.
Zonder rijbewijs (of cat. A of AM):
vraag een vriend met een van bovenstaande rijbewijzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huur een puincontainer. Worden geplaatst, je gooit ze vol en ze worden opgehaald. Worden heel veel gebruikt bij verbouwingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wil hij de stenen verplaatsen of weggooien?
ik weet niet of je ene afvalcontainer naar een derde adres kan laten brengen, leegkiepen en weer op laten halen