Waar in de buurt van Amersfoort kan ik wilgentenen en palen kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Als je bedoelt dat je die wilgentenen en palen nodig hebt voor een schutting zou je de Gamma of de Intratuin aan de Amsterdamseweg eens kunnen proberen. In het voorjaar heb ik gezien dat ze wilgentenen aanboden in een folder. Maar met de winter in aantocht weet ik niet of ze het nu nog hebben. Ook Tuincentrum Eurofleur tussen Amersfoort en Leusden heeft het misschien in voorraad.